play_circle

Ba chồng giúp con dâu có thai

Kousaka Nina cùng chồng đang nỗ lực để có em bé, nhưng điều đó quả thực rất khó bởi chồng cô yếu sinh lý. Mặc dù vậy, cả hai vợ chồng vẫn luôn cố gắng để cô có thai.

Thấu hiểu nỗi khổ của hai vợ chồng, ba chồng Kousaka Nina quyết định sẽ giúp một tay. 

Ba chồng đề nghị Kousaka Nina sau khi làm tình với chồng thì qua làm tiếp hiệp 2 với ông. Mục đích giúp tăng lượng tinh binh bắn vào tử cung của cô, bởi tinh trùng của chồng cô rất yếu. Dù sao ba chồng với chồng cô cũng cùng ADN nên tinh trùng của ai bắn vô cũng như nhau mà thôi.Cho dù cô biết việc làm này là loạn luân, trái với luân thường đạo lý.

Đúng như ba chồng cô nói, sau 4 tuần làm tình liên tục với cả chồng lẫn ba chồng. Kousaka Nina đã có thai, là con của ai thì điều đó đã không còn quan trọng, bởi chồng cô vô cùng vui mừng khi biết tin cô có thai.

Madonna Exclusive "Chapter 3"-. The Long-awaited Vaginal Cum Shot Lifted! !! After Having Sex With My Husband And Making Children, My Father-in-law Always Keeps Vaginal Cum Shot ... Nina Kosaka (Blu-ray Disc)

categoryGenre:
tagTags:
groupsActress: Kousaka Nina
calendar_month08/04/2022
visibility355.1k
Xem thêm
Related videos
Bình luận

About

This adult website contains content intended for individuals over 18 years old. It features over 2,000 JAVHD videos with themes of infidelity and adultery, starring Japanese AV porn stars. The films boast intriguing storylines and a cast of youthful and beautiful AV actresses. Many of the adult movies depict humorous family taboo scenarios.

Please note: Some content is fictional and staged according to predetermined scripts, and does not reflect reality.

Disclaimer:We did not upload/host any movies on this server. All sexy clips, adult movies are embedded from and hosted by xnxx, xvideos, sextop1, javhd, dam69, vlxx, and redtube...We are not responsible for copyright and movie content
arrow_upward